info@topgirl.si
SMS naročila: 031 009 610

0Item(s)

V košarici še ni izdelkov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogoji poslovanja

Informacije o dostavi

Cena dostave

Strošek dostave se avtomatično prišteje ob naročilu blaga. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS. Stroški dostave so enotni in znašajo 2,90 EUR. Pri nakupu nad 30 EUR so stroški dostave brezplačni.

Strošek dostave vključuje pošiljanje ter stroške pakiranja in priprave paketa.

Čas dostave

Čas dostave je v večini primerov 2 delovna dneva po naročilu. Če je naročilo oddano v ponedeljek, bo paket v sredo dostavljen. Naročila so sicer procesirana še isti dan, o čemur je stranka tudi sproti obveščena.

V primeru, da naročenih izdelkov ni na zalogi, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili preko posredovanih kontaktnih podatkov, torej bodisi e-pošte ali preko SMS sporočila.

Načini plačila

Spletna trgovina topgirl.si ti ponuja več načinov plačila:

- plačilo po povzetju (plačilo ob dostavi paketa dostavni službi GLS)

- plačilo s Paypalom (kar pomeni, da plačilo ob dostavi paketa ni potrebno)

Vračilo in reklamacije blaga

Nihče ne želi, da bi do reklamacije prišlo. Če do reklamacije vseeno pride, se vam že vnaprej opravičujemo.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima kupec - potrošnik pri pogodbi, sklenjeni na daljavo, pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni potrebno navesti razloga odstopa od pogodbe. Šteje se, da je pravočasno oddana pošiljka, če je oddana v roku. Stroške vračila paketa nosi kupec.

 

Stvarne napake

 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

VRAČILO BLAGA:

O vračilu blaga mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer na email info@topgirl.si, lahko pa tudi izpolnjen spodnji obrazec (obrazec o odstopu pogodbe-vračilo). Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko pošljete tudi po pošti na naslov LONE WOLF d.o.o., Sokolska 19, 2000 Maribor, ki vrne kupcu vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.Kupnino se vrne na TRR kupca, ostali načini vračila niso možni.

Blago mora biti vrnjeno brez vidnih znakov uporabe, sicer odstop od pogodbe ni možen. Odstop od pogodbe ni možen za nekatere artikle, ki jih je nemogoče vrniti v prodajo zaradi higienskih razlogov (primer spodnje perilo). Pošiljk z odkupnino NE SPREJEMAMO.

 Dokumenti

Obrazec za vračilo izdelkov